HAKKIMIZDA

"Çünkü sen buna değersin." Dünyaca tanınan bu sloganla ve en başından beri, L’Oréal Paris kadınlarının kendi kurallarına ve arzularına göre en iyi hayatlarını yaşamaya teşvik etti. Kaliteye, bilimsel mükemmelliğe ve kalıcı yeniliğe adanmış, dünyanın en iyi güzelliğini herkesin kullanımına sunan lider kozmetik markası olmaktan gurur duyuyoruz. L’Oréal Paris ile güzellik, lüks ve erişilebilirlik eşanlamlıdır.

L’Oréal Paris, lüks güzelliğin en iyisini herkes için kullanılabilir ve erişilebilir kılan dünyanın lider kozmetik markasıdır. Önc ruhumuz, makyaj ve cilt bakımından saç bakımı ve saç boyasına kadar, bilimsel mükemmellik ve durmak bilmeyen inovasyonlarımıza yön vermektedir. 110 yılı aşkın süredir güvenlik, etkinlik ve kaliteye bağlı şekilde hareket ediyoruz. Kadınların güçlenmesini her zaman savunan ve destekleyen bir marka olan L’Oréal Paris, modern bakış açısıyla herkesi tek tipleştirmeye meydan okuyor. L’Oréal Paris her zaman her durumda kadınların güçlendirilmesini savundu ve destekledi. L’Oréal Paris olarak her zaman kadınlar için ve kadınların yanındayız. İkonik sloganımız “Çünkü biz buna değeriz.” nesiller boyunca kadınlara kendi öz-değerlerini hatırlattı ve hayallerine ulaşmaları için onlara güç Verdi.

DEVRİM HALİNDEKİ GÜZELLİK

L’Oréal Paris, bilimsel gelişmelerle güzelliğe yön vermesi ile tanınan araştırmacı Eugène Schueller’in parlak bir fikriydi. L’Oréal Paris, 110 yılı aşkın devam edilen bilimsel araştırmalar sonrası, kullanımının güvenli olduğu klinik açıdan kanıtlanmış son derece gelişmiş güzellik ürün serisini gururla sunar. Elseve Komple Onarıcı saç bakımı için Seramid R’nin onarımı, ikonik Revitalift Lazer cilt bakımımızın içindeki kendimize ait dayanıklı ve ekolojik tasarımlı UV filtreleme sistemimiz olan Mexoryl SX ve sürdürülebilir yeşil kimya yaşlanma karşıtı şeker inovasyonu olan Pro-Xylane’in onarımı, formüle edilmesi ve mükemmele dönüştürülmesi yıllar aldı.
Sorumlu inovasyon marka DNA’mızın bir parçasıdır ve L’Oréal Paris, KSS (Kurumsal Sosyal Sorumluluk) politikasını ile bu arayışı daha da ileri taşımaktadır. 1989’dan beri -sektörde yasal bir gereklilik haline gelmeden 14 yıl önce - ürün güvenliğini sağlamak için Episkin inovasyonuna geçerek tüm içeriklerle ilgili hayvan testlerini durdurduk. L’Oréal’in 30 yılı aşkın bilimsel araştırma ve doku mühendisliği alanlarındaki uzmanlığının sonucu olan bu yeniden yapılandırılmış cilt modeli, tek bir canlı bile zarar görmeden cilt biyolojisinin en iç mekanizmalarını uygulamayı sağlayan değerli bir araçtır. 
Gelecek ne vaat ediyor? Sorumlu inovasyona devam ediyoruz, şimdiki hedefimiz yıl sonuna kadar tüm şampuan şişeleri için geri dönüştürülmüş ve geri dönüştürülebilir plastik kullanmak. 

İLHAM ALINACAK GÜZELLİK 

Tüm dünyada Fransız güzelliğinin simgesi olan L’Oréal Paris güzelliği tüm farklı şekilleriyle temsil eder. Genel geçer bir güzellik anlayışı olmadığına, bunun yerine güzelliğin evrensel olarak benzersiz olduğuna inanıyoruz. Ünlü L'Oréal Paris Glam Teamı’, film, moda ve müzik endüstrisi ikonlarını dikkate alarak farklı kökenlere ve arka planlara sahip elçilerden oluşur. Bu fevkalade kadınlar, markanın uluslararası sözcüleridir ve müşterilerimizin çeşitliliğini yansıtır. Yaşlı kadınların görünmez ve önemsiz hissettiği gençlerin odakta olduğu günümüzde L’Oréal Paris, British Vogue ile çalışarak 2019 sayılarından birinde yaşın bir problem olmadığını vurgulayan “Sorun Değil (The Non-Issue)” başlıklı bir yayın yaptı.
L'Oréal Paris ürünlerinin geliştirilmesini Fransız kültürü yönlendirir ancak tek yönlendirici değildir. Marka, kozmetiğin ötesinde özgür Parizyen ruhu temsil ediyor ve birçok önemli etkinliğin güzellik ortağı olmaya devam ediyor. Mükemmel güzelliği film sektörünün hizmetine sunan L’Oréal Paris, 1997’den beri prestijli Cannes Film Festivali’nin resmi makyaj ortağıdır. Ayrıca, her yıl Paris Moda Haftası süresince sahne arkasında güzellik uzmanlığımızı öne çıkarıyoruz. “Tüketici merkezli” bir marka olarak, bu geniş kapsamlı Fransız etkinliklerini aynı zamanda güzellik uzmanlığımızı kamuoyu ile paylaşma fırsatına dönüştürüyoruz. Herkese açık ilk podyum olan ‘ Le Défilé L’Oréal Paris’ ile yılda bir kez Paris Moda Haftası güzelliğini halka sunuyoruz.

GÜÇLENMEK İÇİN GÜZELLİK

“Çünkü ben buna değerim.”
Bu tek başına sıradan gözüken dört kelime, bir bütün halinde lüksü herkes için erişilebilir hale getiren ikonik bir güzellik ve güçlendirme ifadesi haline geldi. L’Oréal Paris bu sloganla öz değerin her şeyin üstünde olduğunu vurgulayan ilk reklam mesajına öncülük etti. L’Oréal Paris sloganı, ilk olarak 1971’de ortaya çıktığı günden bu yana, tüketicileri marka ve kendi değerleri etrafında birleştirmeye çağıran bir mesaj oldu. Ancak markanın desteklediği tek güçlü mesaj bu değildir. 
Marka yüzlerimiz, kadın gücünü ve güçlenmesini destekleyen, başkalarına yeteneklerini uygulamak için her gün ilham veren çeşitli rol modellerden oluşuyor. Eva Longoria, eğlence sektöründe feminist bir lider, Jane Fonda ise kadın hakları ve ekolojisi için mücadele eden ikonik bir feminist. Liya Kebede, Afrika’daki kadın sanatkarları sağlık, eğitim ve iş imkanlarına bağlayarak gelişmelerine yardımcı olmak için Lemlem Vakfı ile birlikte çalışıyor. Doutzen Kroes, “Knot on My Planet” derneği ile birlikte hayvanlara acı çektiren endüstri trendini tersine çevirmeyi başardı!
L’Oréal Paris feminist değerlere verdiği önemi (Women of Worth) gibi etkinliklerle gösterir. Uzun yıllar boyunca, topluma hizmet etmeye gönüllü olarak zaman ayıran olağanüstü kadınları onurlandırdı. Etkinlik, bu kadınlara yüksek profilli bir platform sağlıyor ve temel finansal girişimlerini destekliyor. 

SEN DE KARŞI DUR!

“L’Oréal Paris her kesimden kadının güçlenmesini destekliyor. Sokak tacizi, her kadının kendine verdiği değeri yükseltme amacımıza zarar veren bir durumdur. Hollaback! ve diğer yerel STK ortakları ile kadınları ve erkekleri sokak tacizine karşı ayağa kalkmaya, tacize şahit olduklarında veya maruz kaldıklarında güvenli bir şekilde yanıt vermeye davet ediyoruz. Kız çocukların ve kadınların tacizden uzak bir şekilde güvenle yürüyebilecekleri bir dünya yaratabiliriz. Bunu yapmaya değer. ” Delphine Viguier-Hovasse, L’Oréal Paris Global Marka Başkanı.
Uluslararası “Ayağa Kalk” programımızı, uzman STK Hollaback! İle ortaklaşa yürüterek 1 milyon kadın veya erkeği sokak tacizi olaylarına şahit olduklarında veya maruz kaldıklarında nasıl müdahale edecekleri konusunda eğitmek istiyoruz. Bu şekilde daha eşitlikçi ve saygı odaklı bir kültürü yaratmaya katkıda bulunacağız. Çünkü biz buna değeriz. 
*Ipsos – Kamusal alanlarda cinsel taciz üzerine uluslararası araştırma – L’Oréal Paris – Nisan 2019.