“Çünkü Biz Buna Değeriz ”in 50. Yıldönümü Kutlaması

L’Oréal Paris, Bir Güzellik Markasından Daha Fazlasıdır


"Çünkü Biz Buna Değeriz" dediğimizde, bu bir slogan değil, bir marka misyonu oluyor. Güzelliğinizi kendi ellerinize almak sizi güçlendiriyor. Kendi güzelliğinize inanmak, başka hiç kimsenin kontrol edemeyeceği gerçek gücü sağlıyor. L’Oréal Paris, çalışmalarını her kadının "Çünkü Biz Buna Değeriz" sözünü duymasına yönelik olarak gerçekleştiriyor ve dünyanın dört bir yanındaki kadınların bunu duyduklarında "Bundan bir an bile şüphe duymadık." diye karışıklık vermesini hedefliyor.

Dünyanın Dört Bir Yanındaki Kadınları Birleştiren Efsanevi Slogan

1971’de Manhattan reklam ajansı McCann’de 23 yaşındaki genç bir kadın metin yazarı olan Ilon Specht tarafından oluşturulan imzamız bugün de aynı şekilde etkisini sürdürüyor. Kendine güveni vurgulayan ilk reklam mesajı olan dünyaca ünlü sloganımız, tüketicileri marka etrafında birleştiren güçlendirici bir mesaj özelliği taşıyor. “Çünkü Biz Buna Değeriz” sloganı ilk günden itibaren her yaştan kadını güzelliklerine ve değer duygusuna inanmaları için güçlendirerek sembol haline geldi. Markamızı dünya çapında ön plana çıkaran, ilham veren ve kültürel açıdan birbirinden farklı kadınlar, “Çünkü Biz Buna Değeriz” sloganını yalnızca kendi nesilleri ve annelerinin nesli için değil, gelecek nesiller için de anlamlı hale getiriyor.

İlk günden bugüne, "Çünkü Biz Buna Değeriz" 40 dile çevrildi ve kadınları her gün korkusuzca hırslarını benimsemeye ve öz değerlerine inanmaya teşvik ederek dünya çapında kadınları birleştiren ikonik slogan haline geldi.

Bilimin Desteklediği Güzellik Yoluyla Kadınları Güçlendirme

Öncü bilim tarafından desteklenen L’Oréal Paris, en yeni kozmetik formülleri ve hizmetleriyle beslenen üstün güzellik ürünleri ile her kadını güçlendiriyor. L’Oréal Paris’in son teknoloji ürünleri kadınlara güven verirken toplumda hak ettikleri yeri almalarına, gelişmelerine ve dünyayı daha iyi hale getirmelerine yardımcı oluyor. L'Oréal Paris olarak yüz yılı aşkın süredir etkililik ve güvenlikten ödün vermeden, çığır açan kozmetik yeniliğini herkes için erişilebilir hale getiriyoruz. Kendine güveni bu şekilde teşvik etmek, kadınların güçlenmesine katkıda bulunan önemli bir faktör olarak öne çıkıyor.

L'Oréal Paris olarak dünyanın neresinde olursa olsun her kadının kendi değerine inanmasını sağlayan uygun fiyatlı, kaliteli güzellik ürünlerine erişmesi gerektiğine inanıyoruz ve bunun için çalışmaya devam ediyoruz.

Güçlendirmenin ve Kapsayıcı Güzelliğin Sesini Duyuran Güzellik Elçilerinin Kız Kardeşliği

Tüm dünyada Fransız güzelliğinin simgesi olan L’Oréal Paris, tüm formlarıyla güzelliği temsil ediyor. "Herkese uyan tek beden" güzellik vizyonu yoktur diyen L'Oréal Paris "Rüya Takımı", yaşı ne olursa olsun her kadını güçlendirmeye kendini adamış film, moda ve müzik endüstrilerinden ikonlar da dahil olmak üzere çok çeşitli elçiler grubudur. Adanmışlığı ve kadın gücünü kişileştiren bu rol modelleri, her kadına kendi değerine inanması için ilham veriyor.

Olağanüstü konuşmacılarımız arasında; Aja Naomi King, Andie MacDowell, Amber Heard, Aishwarya Rai Bachchan, Camila Cabello, Celine Dion, Cindy Bruna, Duckie Thot, Eva Longoria, Gemma Chan, Gong Li, Helen Mirren, Jaha Dukureh, Jane Fonda, Katherine Langford, Leila Bekhti, Liya Kebede, Louise Bourgoin, Luma Grothe, Marie Bochet, Nidhi Sunil, Soo Joo Park ve Viola Davis yer alıyor. Her biri kendine özgü bir şekilde kadınları güçlendirmek ve ilham vermek için sesini ve nüfuzunu kullanıyor.

Her kampanyada "Çünkü Biz Buna Değeriz" sloganını kullandıklarında, L’Oréal Paris’in ikonik mesajını güçlendirerek her kadını kendi değerini kutlaması için güçlendiriyorlar.

STANDUP SOKAK TACİZİNE KARŞI DUR! PROGRAMI

Her zaman kadınlar ile hedefleri arasındaki engelleri kaldırmaya, kaderlerine özgürce yürümelerine yardımcı olmaya kendimizi adıyoruz. Bunun için ilk adımın, her sokakta ve dünyanın her köşesinde özgürce ve güvenli bir şekilde yürüyebilmek olduğunu düşünüyoruz. Sokak tacizi her yerde olabiliyor ve kadınların kamusal alanlarda kendilerini güvende hissetme hakkını ellerinden alıp günlük yaşamlarına müdahale ediyor.

Sokak tacizi, L'Oréal Paris'in temsil ettiği her şeye aykırı olduğu için uluslararası bir Sivil Toplum Kuruluşu olan Hollaback! iş birliğiyle 8 Mart 2020'de “Sokak Tacizine Karşı Dur!” programını başlattık. “Sokak Tacizine Karşı Dur!” programı, kadınların %78’inin kamusal alanlarda tacize uğradığını ortaya çıkaran L'Oréal Paris ve IPSOS uluslararası anketinin ardından geliştirildi. Bu ankete katılanların sadece %25'i bu durumdayken birinin yardım teklif ettiğini ve ayrıca bireylerin %86'sı da kamusal alanlarda tacize şahit olduklarında nasıl tepki vereceklerini bilmediklerini bildirdi*.

Bu nedenle “StandUp Sokak Tacizine Karşı Dur” programı, sokakta taciz sorunu hakkında farkındalık yaratmak ve 1 milyon insanı Hollaback’in "5D yöntemi” ile bir sokak tacizinin kurbanı veya tanığı olduğunuzda nasıl karşılık vereceğini güvenli bir şekilde öğrenmesini sağlayarak güçlendirmeyi hedefliyor.


* L’Oréal Paris tarafından IPSOS ile yürütülen ve 14 ülkede 14.000'den fazla katılımcıyla toplanan verilerle gerçekleştirilen “Halka açık alanlarda taciz üzerine uluslararası anket”, 25 Ocak - 9 Şubat 2021.